fredag 13. november 2009

Jadda

Venter fremdeles på å få legetime. Er litt urolig i disse svineinfluensatider. Men får ikke vaksine før i andre trimester uansett.
Men legetime må jeg ha :)

Formen er egentlig ganske fin, litt kvalm, men kaster ikke opp. Er veldig trøtt og sliten, og sover dårlig om natten. Det er da alle tankene kommer.

Vi så Knocked Up i går, og jeg gruer meg til å føde igjen når jeg ser folk føder på tv. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så nervøs for fødselen,jeg har jo født to ganger før, og jeg vet at jeg klarer det. Leser andre gravides blogger, og de fleste virker som de ikke er redd for fødselen.
Jeg er både redd for smertene og så er jeg veldig redd for at alt ikke skal gå bra. Med både meg og barnet. Slike tanker kommer og går, og spesielt om kvelden når jeg skal sove.. Det er slitsomt,for jeg trenger jo å være opplagt for mine to små.
I natt sov jeg bare 45 minutter, og er veldig trøtt nå. Har vasket opp og ryddet her for å holde meg våken. Gikk tur med minsten til butikken, og etter det har jeg raket løv i hagen. Godt å røre på seg litt også!
Nå skal jeg legge minsten, og prøve å sove litt selv også. Må gripe sjansen!
Selv om det er veldig mye som skulle vært gjort her.

Men det får utsettes !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar