søndag 1. november 2009

gravid!

Første innlegg i min nye blogg.
I går, 31.oktober, på Alle Helgeners Aften,
fant jeg ut at jeg er gravid.Jeg tok en digital test
fra Clearblue. Som viste helt tydelig GRAVID 1-2.
1-2 betyr at det er en til to uker siden unnfangelsen.
Jeg var ikke forsinket med menstruasjonen, og hadde
ingen spesielle symptomer (som feks ømme bryster, oppkast osv),
men jeg fikk bare en sterk følelse på at jeg er gravid.
Og magefølelsen stemte!
Jeg er helt i starten, det er fremdeles nesten tre måneder
til jeg kan fortelle det til noen. Jeg fortalte det selvfølgelig
til min kjære samboer som ble veldig glad.
Enn så lenge må vi holde det hemmelig. Jeg skal ringe
legen min i morgen tidlig for å få time.
Er litt begymret i disse svineinfluensatider, med tanke på at
jeg har blitt gravid. For ca to uker siden var jeg dårlig
med influensa,men de testet meg ikke så jeg vet ikke om
det er svineinfluensa jeg har hatt.
Så skal jeg da ta vaksinen eller ikke? Ikke så greit å vite.

Jeg har allredere registrert at jeg er gravid på barnimagen.com,
så nå starter moroa!
Litt kjedelig dette første innlegg, men jeg vet ikke så mye enda :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar