mandag 2. november 2009

Det passer egentlig aldri

Ringte legen i dag,men fikk ikke noe svar. Kom bare til en
svarer som sa at legekontoret hadde fått inn for få svineinfluensavaksiner og at det var så stor pågang på telefonen
at de ikke kunne svare alle. Så fikk ikke noe legetime, men drar ned dit i morgen tidlig tenker jeg. Må få time for å evt bekrefte svangerskapet.
Jeg har sovet dårlig de siste nettene, og er lite opplagt om dagen. Energien går i bølger. Store bølger, hehe.
Men har endel å tenke på med tanke på graviditeten. For det er veldig mye som blir forandret nå som jeg er blitt gravid. Jeg hadde tenkt å ta lappen før jeg ble gravid igjen, og ikke minst så hadde jeg planer om å begynne på skole til høsten.
Men uansett om jeg hadde blitt gravid om 10 år,så hadde det ikke passet noe bedre. Kanskje jeg hadde hatt en utdannelse,lappen og mer penger, men uansett så er det en veldig omveltning å bli gravid.
Det passer egentlig aldri, mistorstå meg rett. Alltid er det noen planer som går i vasken, en fest du ser fram til som du nå må være edru på osv. Bare filleting!

I morgen skal jeg ut og gå lang tur i skogen og prøve å klarne
hodet litt. Er godt å være ute i naturen og få tenkt litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar